Tuesday 15 November 2011

POEM : Nota Untuk S A Y A

Pagi S A Y A gembira...Belum tentu malam saya bahagia...
Pagi S A Y A bersedih...Belum tentu malam saya berduka...
Pagi S A Y A ketawa...Belum tentu malam saya ceria...
Pagi S A Y A menangis...Belum tentu malam saya lara...

S A Y A cuba suka semua orang disekeliling S A Y A...
Belum tentu mereka terima saya seadanya...
S A Y A cuba menceriakan suasana...
Belum tentu semua orang boleh terima kehadiran S A Y A...

Hari-hari yang saya lalui lengkap sempurna...
Ada gembira...Ada juga kecewa...
Ada ketawa...Ada juga berlinangan air mata...

S A Y A bersyukur kepada ALLAH atas kurniaanNYA...
DIA hadiahkan S A Y A kegembiraan...Agar S A Y A bersyukur atas nikmat kebahagiaan...
DIA uji S A Y A dengan dugaan...Agar S A Y A menghayati setiap kedukaan...

Ya ALLAH terima kasih kerana memberi S A Y A peluang untuk mengecapi nikmat suka & duka...

No comments:

Post a Comment